Infektologs Rīgā – Konsultācijas un Izmeklējumi

Sākums / Infektologs Rīgā – Konsultācijas un Izmeklējumi

Infektologs Rīgā – Konsultācijas un Izmeklējumi GK Neiroklīnikā

Pie infektologa pēc padoma un palīdzības

Augsti kvalificēts Infektologs Rīgā – sniegs padomus un palīdzību.

Eksotisko zemju vilinājums šodien nav neaizsniedzams sapnis. Arvien vairāk cilvēku atvaļinājumā dodas tālu prom no mājām. Savukārt mediji ziņo par bīstamu infekciju uzliesmojumiem un riskiem vienā vai otrā pasaules malā. Tiesa, inficēšanās risks pastāv vienmēr un visur – mediji ziņo arī par jauniem vīrusiem un kārtējo sezonālo gribas epidēmiju tepat, pašu zemē, un pamatoti informē, ka infekcijas ir izplatītas un var izraisīt smagas sekas, īpaši, ja slimība netiek savlaicīgi konstatēta un atbilstoši ārstēta. Ko darīt? Atteikties no atvaļinājuma siltajās zemēs? Neēsti tropiskos augļus? Ik pēc brītiņa mazgāt rokas? Izvairīties no kontaktiem? Atteikties no asins pārliešanas? Vakcinēties? Ir simtiem jautājumu, uz kuriem visdrošākās atbildes zina infektologs. Viņš arī vislabāk zina, kādi izmeklējumi veicami, ja ir aizdomas par saslimšanu, kā arī vislabāk palīdzēs pieveikt slimību un tās izraisītās sekas.

Infektologs ir ārsts, kura darbības joma ir infekcijas slimību diagnostika, ārstēšana un profilakse. Infekcijas risks pastāv visapkārt – tam par cēloni var būt baktērijas, vīrusi, sēnītes vai parazīti. Ar daudziem no šiem organismiem mēs tīri labi sadzīvojam, taču dažos apstākļos tie var izraisīt saslimšanu. Dažkārt tas notiek saskarē cilvēkam ar cilvēku, citreiz insektu vai dzīvnieku koduma rezultātā. Arī ūdens un pārtika, ja nav pareizi apstrādāta vai uzglabāta, var izraisīt infekciju.

Biežākās infekcijas pazīmes ir drudzis, nespēks, caureja un muskuļu sāpes. Dažkārt pietiek ar saudzējošu režīmu mājas apstākļos un slimība atkāpjas, citreiz nepieciešama ģimenes ārsta palīdzība, īpaši, ja cilvēkam ir vēl kāda saslimšana vai novājināta imūnsistēma. Dažas infekcijas slimības ir dzīvībai bīstamas, un šai gadījumā būs nepieciešama arī hospitalizācija. Atsevišķās reizēs – gan vīrusa, gan bakteriālas vai parazitāras infekcijas gadījumā – būs vajadzīga arī infektologa konsultācija.

Inferktologa konsultācijas Rīgā, Brīvības gatvē 410. – GK Neiroklīnika.

Infektologs – Kad to apmeklēt!

Ja Jums ir infekcija, kuras ārstēšana pārsniedz ģimenes ārsta kompetenci, tostarp neskaidru saslimšanu gadījumos ar dzelti, drudzi, izsitumiem un citiem simptomiem;
Ja Jums ir hroniska infekcija, kas prasa speciālista aprūpi, piemēram, hronisks vīrushepatīts C;
Ja Jums nepieciešama konsultācija saistībā ar profilaktiskiem pasākumiem, piemēram, pirms došanās ceļojumā uz tālām zemēm, kur pastāv infekcijas risks un, iespējams, nepieciešama vakcinācija.

Ceļojuma gadījumā pie infektologa jādodas vismaz astoņas nedēļas pirms iecerētā brauciena. Viņš izstāstīs par risku konkrētajā valstī, informēs, kāda vakcinācija nepieciešama. Arī tad, ja termiņš nokavēts un atlikušas vien dažas dienas, infektologa apmeklējums tomēr būs noderīgs – viņš ieteiks, kā sevi labāk pasargāt un kādas zāles ielikt ceļasomā – katram gadījumam.

Infektologs Rīgā pieejams Brīvības gatvē 410. Infektologa konsultācija un izmeklējumi. Zvaniet un pierakstieties.

Pirms doties pie infektologa, noteikti vajadzētu uzmeklēt visus līdz šim veikto izmeklējumu izrakstus un slēdzienus un tos neaizmirst paņemt līdzi – izmeklējumu rezultāti palīdzēs speciālistam noteikt diagnozi un ārstēšanu, kas vislabāk atbildīs Jūsu veselības stāvoklim, kā arī atvieglos Jūsu un speciālistu ikdienu, jo, iespējams, dažas analīzes nebūs jāveic atkārtoti.

Kā norisināsies ārsta apmeklējums?

Vizītes laikā infektologs noteikti uzklausīs Jūsu sūdzības, uzdos precizējošus jautājumus, izmeklēs, kā arī iepazīsies ar līdz šim veikto analīžu rezultātiem. Visticamāk, lai iegūtu detalizētāku ainu un izvēlētos vispiemērotāko ārstēšanas kursu, infektologs lūgs veikt arī papildu izmeklējumus, tostarp –

• vīrusu, bakterioloģisko vai parazitoloģisko diagnostiku;
  • asins analīzes;
  • attēla diagnostikas izmeklējumus.

Neatlieciet vizīti!

Mūsu klīnikā Jūs saņemsiet izvērstu infektologa konsultāciju, ja atvaļinājumā esat nolēmuši doties uz tālām zemēm, kā arī infektologs konsultēs, ja ir aizdomas par kuņģa-zarnu trakta infekciju, ērču encefalītu, difteriju, vīrusu hepatītu, HIV vai kādu citu infekciju, kā arī nozīmēs izmeklējumus un ārstēšanās kursu un būs Jums uzticams sabiedrotais visā atveseļošanās procesā. Ilgu gadu pieredze, nemitīga zināšanu papildināšana un moderns aprīkojums ir mūsu klīnikas panākumu ķīla.

Pieraksties pie augsti kvalificētra infektologa jau šodien – GK Neiroklīnika – Kvalificēts Infektologs Rīgā

Infektologs Rīgā – Konsultācijas un Izmeklējumi
4.8 (95%) 4 votes